Katkıda bulunanlar

7 Mayıs 2011 Cumartesi

İstanbul Kıyamet Vakti Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular
    • "İstanbul Kıyamet Vakti" nedir?
      • "İstanbul Kıyamet Vakti" internet üzerinden oynanan, bir Devasa Online Rol Yapma Oyunu'dur.
    • Devasa Online Rol Yapma Oyunu nedir?
      • DORYO, internet üzerinde aynı anda binlerce kişinin bir arada oynayabildiği bir oyun türüdür. Oyuncular, bir oyunun dünyası üzerinde çeşitli karakterler yaratırlar ve karakterlerinin gerektirdiği şekilde rol yaparlar.
    • İstanbul Kıyamet Vakti'nin oyun tarzı nasıldır?
      • İstanbul Kıyamet Vakti oyununda oyuncular, karakter yaratarak oyuna başlarlar. Oyuncular karakterleriyle düşman yaratıkları öldürerek veya verilen değişik görevleri tamamlayarak deneyim puanı kazanırlar. Bu deneyim puanları karakterlerinin gelişmesine ve özelliklerinin artmasına imkan verir. Oyuncular oyunda buldukları, ürettikleri ve satın aldıkları eşyaları kullanarak karakterlerini daha da güçlendirebilir. Oyuncular seviye atladıkça; alabilecekleri görevler ve yapabilecekleri işlerin sayısı artar.

        Zorlu görevlerde birlikte grup oluşturarak daha rahat ilerleyebilirler. Veya birbirlerine karşı savaşarak; birbirleriyle yarışabilirler.
    • İstanbul Kıyamet Vakti'nin oyun süresi nedir? Oyun ne zaman bitiyor?
      • DORYO'ların genel bir özelliği olan, oyunun asla bitmemesi; İstanbul oyunu için de geçerlidir. Her zaman daha iyi bir silah bulunabilir; daha güçlü bir karakter yapılabilir. Veya keşfedilecek yeni şeyler, tanışılacak yeni insanlar çıkabilir.
    • İstanbul Kıyamet Vakti Oyunu'nun oyun dünyası nasıldır?
      • İstanbul Kıyamet Vakti; 1956 yılında meteor felaketine uğramış bir dünyada; İstanbul'un geleceğinde geçer. Felaketin üzerinden 51 yıl geçmiştir. Ve 2007 yılında, İstanbul günümüzde olduğundan bambaşka bir hal almıştır.
    • İstanbul Kıyamet Vakti Oyunu'nda şikayetler nasıl yapılır?
      • İstanbul Kıyamet Vakti Oyunu'nda T.C. Kanunlarına ve/veyahut genel ahlak kurallarına aykırı davranışlarda bulunmak kullanıcı sözleşmesinde de belirtildiği gibi cezai işlem gerektirir. Oyun içerisinde bu gibi bir duruma maruz kaldığınızda sohbet penceresinde ilgili kişinin adına sağ tıklayarak Şikayet Et seçeneği ile bildirim yapmanız yeterlidir.

        Gerekli cezai işlem uygulanacak ve sonuçlandığında size geri dönüş yapılacaktır.
    Oyun kurallarıyla ilgili sorular İstanbul Kıyamet Vakti gelişimiyle ilgili sorular
    • Oyun içerisinde hangi bölümler var? İleride başka bölümlerde eklenecek mi?
      • İKV Oyunu’nun 3.0 versiyonunda ilk bölümler olan Eminönü, Antrepo, Mısır Çarşısı, Labirent, Meteor Bölgesi ve Sivriada bölgelerine ek olarak Yeraltı Bölgesi eklenmiştir. İstanbul Kıyamet Vakti Oyunu’na, Grup Bölgeleri özel sürümüyle birlikte Miğrat ve Sığınak bölümleri de eklenmiştir. Oyuna olan ilgiye paralel olarak, gelecekte yeni bölümler açılmaya devam edecektir. Yeni eklentiler için web sitemizi takip ediniz.
    • İKV oyununun kaç sunucusu var?
      • İstanbul Kıyamet Vakti Oyunu’nda şu anda 8 (sekiz) adet sunucu mevcuttur. Bunlar sırasıyla; Eminönü, Teşkilat, Beyaz Köşk, Kuklacı, Meran, Tılsım, Sancak ve yalnızca Plus üyelere özel olarak açmış olduğumuz olan Anka sunucularıdır.
    • Sunucu sayısı arttırılacak mı?
      • Oyuna olan ilgiye paralel olarak, gelecekte sunucu sayısı arttırılabilir.
    Oyun özellikleriyle ilgili sorular Üyelik ve Şifre değiştirme ile ilgili sorular
    • Yeni bir Sobee üyeliğini nasıl alabilirim?
      • Ana sayfa üzerindeki Üye İşlemleri linkine tıklayınız.

        Karşınıza iki seçenek gelecektir.

        E posta adresi ile üye olma;

        “E- mailiniz” alanına; kullanmış olduğunuz herhangi bir e- posta adresini giriniz. Bu e posta adresiniz artık Sobee üye adınız da olacaktır. Şifre alanına; belirlediğiniz güvenli bir şifre giriniz. Şifre (tekrar) alanına, şifrenizi tekrar giriniz

        NOT: Sobee üyeliğinize ait şifrenizi e posta adresinizde kullandığınız şifrenizden farklı belirleyiniz. Eğer şifrenizi unutur yada yitirirseniz, şifreniz e posta adresinize gönderilecektir.

        Güvenlik Kodu alanına resimde görülen doğrulama kodunu giriniz. Kullanıcı Sözleşmesini okuyarak onaylayınız. Ardından Üye ol butonuna basarak Sobee üyeliğinizi oluşturunuz.

        GSM Numarası ile üye olma;

        Öncelikle "Telefon ile üyelik için tıklayınız" metnine tıklayarak formu değiştiriniz. Cep Tel. Numaranız alanına aktif olan bir GSM numarası giriniz. Şifre alanına; belirlediğiniz güvenli bir şifre giriniz. Şifre (tekrar) alanına, şifrenizi tekrar giriniz

        Güvenlik Kodu alanına resimde görülen doğrulama kodunu giriniz. Kullanıcı Sözleşmesini okuyarak onaylayınız. Ardından Üye ol butonuna basınız. Gelen küçük ekrana kayıt etmiş olduğunuz GSM numaranıza; SMS olarak gelecek olan aktivasyon kodunu giriniz.

        aktivasyon mesajını alamazsanız yahut silerseniz; “Yeniden Gönder’e” basarak yeni bir aktivasyon kodu talep ediniz. Cep telefonunuza yeni üyelik yaratmanız nedeniyle kesinlikle herhangi bir ücret yansımaz!

        NOT: Her GSM numarası için günlük üç adet aktivasyon kodu talep etme hakkınız vardır. Eğer bir gün içinde üyeliğinizi aktif edemezseniz ertesi günü yine aynı GSM numarası ile Sobee üyesi olabilirsiniz.

        Gelen aktivasyon kodunu kutucuğa yazarak Gönder' e tıklayınız.

        Böylece GSM numaranız ile yeni bir Sobee üyeliği yaratmış oldunuz. Olası şifre unutma yahut yitirme durumlarında şifrenin kolayca geri alınabilmesi ve üyelik güvenliği açısından GSM numarası ile üye olmanız tavsiye olunur. Ayrıca Sobee üyelikleri hakkında yaşayacağınız sorunlar için IKV Destek formumumuzdan İKV Destek Takımı'na başvurabilirsiniz.
    • Sobee'ye e posta ile üye oldum. Artık yeni bir e posta adresim mi var?
      • Sobee üyeliğini e posta ile aldığınızda bu üyelik size yeni bir e posta adresi kazandırmaz. Örneğin, ikvoyuncusu@gmail.com ile Sobee üyeliği yarattığınızda, yaratmış olduğunuz üyeliğe gelecek e postaları www.gmail.com üzerinden giriş yaparak görebilirsiniz.
    • Sobee üyeliğime ait şifremi kaybettim ne yapmalıyım?
      • Eğer GSM numarası ile Sobee üyeliği yaratmışsanız; Masaüstü’nde[Özel isim değilse küçük harfle] yer alan İKV kısa yolundan oyunu çalıştırınız. Üyelik tipini Sobee olarak seçiniz ve OYNA 'ya tıklayınız. Gelen giriş ekranından; Şifremi unuttum seçeneğini seçiniz.Size GSM numaranız sorulacaktır. GSM numaranızı giriniz, güvenlik kodunu giriniz. Size şifreniz SMS olarak gönderilecektir. Bu SMS ücretsizdir.

        Eğer E posta adresi ile Sobee üyeliği yaratmışsanız e posta adresinizi giriniz. Ardından güvenlik kodunu giriniz ve Gönder 'i seçiniz. Şifreniz kayıt olduğunuz e posta adresine gönderilecektir.
    • Sobee üyeliğimin şifresini değiştirmek istiyorum. Nasıl yapabilirim?
      • Masaüstünde yer alan İKV kısa yolundan oyunu çalıştırınız. Üyelik tipini Sobee olarak seçiniz ve OYNA 'ya tıklayınız.

        Gelen giriş ekranından “Şifremi Değiştir” butonunu seçiniz. Gelen giriş bölümünden şifresini değiştirmek istediğiniz Sobee üyeliği ile giriş yapınız. “Yeni Şifre” alanına yeni şifrenizi yazınız. Yeni Şifre(Tekrar) alanına yeni şifrenizi tekrar yazınız. Güvenlik Kodu alanına resimde görmüş olduğunuz doğrulama kodunu yazınız.

        Ardından Şifre değiştir 'i tıklayınız. Eğer Sobee üyeliğinizi GSM numarası ile yaratmışsanız, işlemin onaylanması için GSM numaranıza şifre değişikliği onay kodu SMS olarak gönderilecektir. Bu SMS ücretsizdir.
    • Sobee üyeliğine kayıt olduğum GSM numaramı kapattırdım. Karakterlerim içinde kaldı
      ne yapabilirim?
      • Karakterlerinizi yeni edinebileceğiniz bir Sobee üyeliğine aktarabilirsiniz. Destek almak için IKV Destek formundan bildirim tipini üyelik yapınız.
    • TTNET Tek Şifre üyeliği nedir? Yeni bir TTNET Tek Şifre üyeliğini nasıl alabilirim? TTNET Tek Şifre üyeliğimle TTNET ADSL aboneliğimi nasıl eşleştirebilirim?
      • TTNET Tek Şifre üyeliği, TTNET müşterilerine çeşitli avantajları ücretsiz sunan bir üyelik tipidir. Eğer TTNET ADSL abonesiyseniz ve TTNET Tek Şifre üyeliğinizi TTNET ADSL aboneliği ile eşleştirirseniz ücretsiz olarak TTNET Ücretiz Paket fırsatlardan faydalanabilirsiniz;

          * %10 daha fazla tecrübe puanı (XP)!
          * OOK'lere eşya satışında 1/5 yerine 1/4 fiyatına sat!
          * GBM 0 ile yetenek sıfırlarken 1/2 fiyatına yap!
          * Örs tamirlerini 1/2 fiyatına yap!
          * Ölünce normalin 1/2 ü kadar para kaybet!
          * Sunuculara girerken normalden daha öncelikli ol!

        NOT: TTNET'in size sunduğu bu ayrıcalık sadece TTNET ADSL eşleştirmesi yapmış olan TTNET Tek Şifre üyeleri için geçerlidir. TTNET Ücretsiz Paket kullanırken, İKV Plus Paket aboneliği alırsanız sadece İKV Plus Paket özelliklerinden faydalanabilirsiniz. İki paketin özellikleri toplanmaz.

        Yeni bir TTNET Tek Şifre üyeliği almak için tıklayınız.
    • TTNET Tek Şifre üyeliğime ait şifremi unuttum / yitirdim ne yapmalıyım?
      • TTNET Tek Şifre üyeliklerinin şifre desteği İKV Destek Takımı tarafından verilmemektedir.
        Bu yüzden TTNET Tek Şifre şifre hatırlatma seçeneği yada TTNET Çağrı Merkezi aracılığı ile TTNET Tek Şifre üyeliğinize ait şifrenizi alabilirsiniz.
        TTNET Teş Şifre üyeliğinize ait şifrenizi unuttuysanız lütfen tıklayınız.
    • "TTNET Tek Şifre" Üye adımı değiştirdim. Oyuna girdiğimde karakterlerimi göremiyorum. Karakterlerim silindi mi?
      • Hayır, karakterleriniz silinmedi. "TTNET Tek Şifre" üye adınızı değiştirdiğinizde bize yeni bir kullanıcı olarak göründüğünüz için karakterlerinizi göremezsiniz. Bu yüzden zaman kaybetmeden, IKV Destek formuna gidiniz. Bildirim tipini Üyelik olarak seçip bilgilerinizi giriniz.

        Açıklama kısmına ise aşağıdaki örnek başvuruyu yapınız. "TTNET Tek Şifre" üye adımı değiştirdiğim için karakterlerimin yeni "TTNET Tek Şifre" üye adına aktarılmasını talep ediyorum.
        Sunucu adı:
        Eski TTNET üye adı:
        Yeni TTNET üye adı:
        Aktarılmasını istediğim karakter adları:
        TTNET ADSL Hizmet Numarası:

        Bu bilgileri bize ulaştırdığınızda talebiniz yapılacak kontrolden sonra gerçekleştirilecektir.

        NOT: TTNET Hizmet Numarası alanına ADSL ya da VDSL2 aboneliğiniz esnasında size tahsis edilen ve faturanızın sol üst köşesinde yer alan, 10 haneli hizmet numarasıdır. Yeni "TTNET Tek Şifre" üyeliğiniz ile sunucunuza en az bir defa giriş yapmalınız. Kullanıcı adı değiştirilmesi nedeni ile yapılan karakter transferlerinde eski "TTNET Tek Şifre" üye adının sunuculara erişimi kapatılır.
    • "TTNET Tek Şifre" üyeliğim kilitlenmiş. Ne yapabilirim?
      • "TTNET Tek Şifre" üyeliğiniz; üyeliğinizin güvenliği tehlikeye düştüğü anlarda kilitlenebilir. Bu konuda destek almak için 444 0 375'i 7/24 arayabilir, TTNET Çağrı Merkezi'nden destek alabilirsiniz.
    • Mynet üyeliği nedir? Nasıl alabilirim?
      • Mynet üyeliği Mynet üzerinden alabileceğiniz ücretsiz bir üyelik seçeneğidir.
    • Mynet üyeliğimin şifresini kaybettim ne yapabilirim?
      • Mynet üyeliklerinin şifre desteği İKV Destek Takımı tarafından verilmemektedir. Masaüstünde yer alan İKV kısa yolundan oyunu çalıştırınız. Üyelik tipini Mynet olarak seçiniz ve OYNA 'ya tıklayınız. Gelen giriş ekranından; Şifremi unuttum seçeneğini seçiniz. Üye adınızı, doğum tarihinizi giriniz ve resimde gördüğünüz doğrulama kodunu giriniz. Üye olurken saptadığınız güvenlik sorusuna vermiş olduğunuz yanıtı Gizli Soruya Yanıtınız alanına giriniz. Yeni Şifreniz alanına saptamış olduğunuz yeni şifrenizi giriniz. Yeni Şifrenizi Tekrarlayın alanına şifrenizi tekrar giriniz. Resimde görmüş olduğunuz doğrulama kodunu giriniz. Tamam'a tıklayarak şifrenizi değiştiriniz.

        Bu hizmetten ücretsiz olarak faydalanabilirsiniz. Bu yöntem ile Mynet üyeliğinize ait şifrenizi alamazsanız hafta içi çalışma saatleri içerisinde (0 212) 328 15 15 Mynet Müşteri Hizmetleri ile irtibata geçerek üyeliğinize ait şifrenizi talep edebilirsiniz. Mynet bu hizmeti sadece , herhangi bir zaman dilimi içinde, Plus Paket satın almış müşterilerine sağlamaktadır.
    • Üç tane üyelik tipi var? Üyelik tipleri arasında oynanış farkı var mı? Hangi üyelik tipinin bağlantısı daha hızlı?
      • İKV'deki mevcut üyelik tipleri bağlantı kalitesini etkilememektedir. Her üyelik tipinde de yaratılacak karakterler ve oyun deneyimi birbirine eşittir.



    Karakter Transferleri ile ilgili sorular Plus Paket işlemleri ile ilgili sorular
    • Plus Paket nedir? Özellikleri neler?
      • Plus Paket İKV'de daha yüksekleri hedefleyen oyuncularımız için sunduğumuz bir ücretli abonelik paketidir. Plus Paket oyun dünyası içinde sizi daha öne çıkaracak avantajlara kavuştururken, oyun dengesine saygı duyar. İşte Plus Paket ile sahip olabileceğiniz avantajlar!

        - %50 daha fazla xp puanı
        - OOK lere eşya satışından 1/5 yerine 1/3 para kazan
        - Nadide Klan gözlüğü satışından 1/5 yerine 1/3 Klan Parası kazan
        - GBM 0 ile yetenek sıfırlarken 1/3 fiyatına yap
        - GBM 0-B ile üretim ve toplama puanı sıfırlarken 1/3 fiyatına yap
        - Örs tamirlerini 1/3 fiyatına yap
        - Ölünce normalin 1/3 ü kadar para kaybet
        - OkO da 3 kat fazla şan ve klan parası
        - OkO da yarı yarıya karizma kaybı
        - Bölge ve klan kanallarına yazabilme
        - Büyülü eşya düşürme olasılığın 3 kat fazla olsun
        - 2 kat fazla eşya düşme şansı
        - Asla sıra beklemeden öncelikli gir
        - Er Meydanı'nda yapılan çekilişte %50 daha fazla kazanma şansı
        - Er Meydanı'nda kazanan tarafta %50 daha fazla para kazanma
        - Grup Bölgelerinde özel düşmanlardan düşen eşyalarda %50 daha azla kazanma şansı
        - Plus Paket süresince silinen karakterleriniz tamamen kaybolmaz! ( Plus paket süresince silinen karakterinizi İKV Özel Sürüm Kutu yükleyerek dilediğiniz zaman kurtarabilirsiniz.)
    • TTNET/Sobee üyeliğime Plus Paket almak istiyorum. Nasıl alabilirim?
      • Evet. Plus Pakete sahip olabilmek için tek yapmanız gereken Avea veya Turkcell hattına sahip cep telefonunuzun kısa mesaj bölümüne istediğiniz paketin kodunu yazarak 7979'a kısa mesaj atmak.

        1 Aylık İstanbul Kıyamet Vakti Plus Paket için IKV1 yaz 7979'a göndermelisiniz.
        3 Aylık İstanbul Kıyamet Vakti Plus Paket için IKV3 yaz 7979'a göndermelisiniz.

        Cep telefonunuza gelen onay mesajını EVET yazarak en geç 2 dakika içinde yanıtlayın. Cep telefonunuza gönderilen E-Pin bilgilerini , ana sayfa üzerinde yer alan E-Pin bağlantısına tıklayarak üyelik tipini seçtikten sonra üye girişi yaparak onaylayın.

        Ayrıca ÜyelikAl ayrıcalığı ile edinebileceğiniz TTNET/Sobee E-Pin'lerini Sobee üyeliklerinizde de sorunsuz olarak kullanabilirsiniz. Unutmayın ki bir E-pin yalnızca bir üyelikte kullanılabilir.

        Notlar :

        * Mobil Ödemeyi sadece Avea ve Turkcell hattı sahibi kullanıcılarımız kullanabilir. Şimdilik diğer operatörlerden İKV Plus Paket satın alamazsınız.
        * Herhangi bir Avea hattından İKV Plus Paket satın alabilirsiniz. Avea veya Turkcell hattıyla satın aldığınız E-Pin'i istediğiniz herhangi bir Sobee veya TTNET hesabında kullanabilirsiniz.
        * Birden fazla paket satın alabilirsiniz. Satın aldığınız her İKV Plus Paket, hesabınızın Plus özelliklerini paketin süresi kadar uzatacaktır.
        * Süresi biten Plus Paket otomatik olarak yenilenmeyecektir.
        * IKV1 Plus Paket 12 TL, IKV3 Plus Paket 29 TL olarak ücretlendirilmektedir.
        * 7979'a gönderilen SMS'ler 1 standart SMS olarak ücretlendirilmektedir.
        * Eğer hattınızdan Plus Paket karşılığı olan ücret kesilir ama E Pin'iniz size ulaşmazsa yada kazayla silerseniz İKV Destek adresine giderek, bildirim tipini Üyelik olarak seçip formu doldurunuz ve ardından aşağıdaki bilgileri açıklama kısmına ekleyiniz ve İKV Destek Takımı'na başvurunuz. E Pin'niz çalışma saatleri arasında E pin almada kullanılan GSM numarasına tekrar gönderilecektir.

        İşlem tarihi: E pin satın alınırken kullanılan GSM numarası (başına sıfır girmeden ve boşluk bırakmadan yazılmalıdır): Sunucu adı: Üye adı:
        Ayrıca TTNET üyeliklerinize TTNET Online İşlem Merkezi aracılığı ile alabilirsiniz. Buradan yapmış olduğunuz alış verişler TTNET ADSL faturanıza yansıyacaktır.
    • Mynet üyeliğime nasıl Plus Paket alabilirim?
      • Mobil ödeme sistemi artık Mynet'de! Yani artık kredi kartı yada banka havalesi ile uğraşmadan cep telefonundan Mynet üyeliğine Plus Paket alabilirsin.

        1 Aylık İstanbul Kıyamet Vakti Plus Paket için IKV1 yazıp 7979'a göndermelisiniz.
        3 Aylık İstanbul Kıyamet Vakti Plus Paket için IKV3 yazıp 7979'a göndermelisiniz.

        Cep telefonunuza gelen onay mesajını EVET yazarak en geç 2 dakika içinde yanıtlayın. Cep telefonunuza gönderilen E-Pin bilgilerini , ana sayfa üzerinde yer alan E-Pin bağlantısına tıklayarak üyelik tipini seçtikten sonra üye girişi yaparak onaylayın. ( http://www.istanbuloyun.com/ikvepin/e-pin.aspx )
    • Mobil ödeme ile Mynet üyeliğime aldığım E Pin'de sorun yaşıyorum ne yapabilirim?
      • İKV Destek sayfasına giderek bildirim tipini üyelik yapınız. Satın almış olduğunuz E pin seri numarasını, şifresini ve üye adınızı yazarak bizlere sorunu kısa anlatınız.
    • Mynet üyeliğime Plus Paket aldım ama zamanı dolmadan bitti? Ne yapabilirim? (Mobil ödeme harici)
      • İKV Destek Takımı Mynet üyeliklerine ait abonelik paketleri için destek veremez. Hafta içi çalışma saatleri içerisinde (0 212) 328 15 15 Mynet Müşteri Hizmetleri'ne başvurabilirsiniz.
    • Mynet üyeliğime kredi kartım ile bir seferlik Plus Paket aldım ama kredi kartımdan her ay Plus Paket ücreti alınıyor. Nasıl iptal edebilirim?
      • Mynet üzerinden yaptığınız online alış-verişlerde otomatik uzatma seçeneği varsayılan olarak aktif durumda geçer. Bu durumda üyeliğinizde bildirmiş olduğunuz kredi kartından her ay düzenli olarak Plus Paket ücreti alınarak Plus Paket üyeliğiniz uzatılır.

        Otomatik uzatma sizin tercihinize bırakılmış olup dilediğinizde Plus Paket'in otomatik uzatmasını iptal etmek için http://market.mynet.com/market/hesaplar/oyunmanager.asp adresine giderek üye girişi yapıp otomatik uzat seçeneğini iptal edebilirsiniz.


    Ceza ve Şikayet işlemleri ile ilgili sorular
    • Oyun içinde nasıl şikayet gönderebilirim?
      • Rahatsız olduğunuz kişinin yazışmasına sağ tıklayınız. Açılan menüden "Şikayet et" 'i seçiniz. Plus Paket kullanıcılarının gün içerisinde 10, TTNET Ücretsiz Paket kullanıcıları 6, Normal Kullanıcıların 3 şikayet hakkı bulunmaktadır.
    • Karakterim ceza almış nasıl bilgi alabilirim?
      • Almış olduğunuz ceza ile ilgili bilgilendirme kullanmakta olduğunuz üye hesabınıza E-Posta olarak gönderilmektedir. E-Posta adresinizde herhangi bir bilgilendirme mail'i bulunmuyorsa; İKV Destek adresine gidiniz. Bildirim tipini Ceza itiraz olarak belirledikten sonra formda sizden istenen bilgileri giriniz. Açıklama kısmına üye adınızı belirtiniz.
    • Şikayet etmek istediğim kişi oyundan çıktığı için şikayet edemedim. Nasıl şikayet edebilirim?
      • İKV Destek sayfasına gidiniz. Bildirim tipini Oyuncu hata kullanım olarak belirleyip formda sizden istenen bilgileri girdikten sonra açıklama kısmına ayrıca; Sunucu adı, Tarih, Saat (yaklaşık olabilir), Karakter adınız, şikayetçi olduğunuz kişinin karakter adı bilgilerini bizimle paylaşınız. Zorunlu olmasa da, şikayetin değerlendirilmesini hızlandırmak için oyun içinde almış olduğunuz ekran görüntülerini de bunun için ayrılmış kısımlardan yükleyebilirsiniz.
    • Şikayet ettiğim kişinin ceza alıp almadığından nasıl emin olabilirim?
      • Şikayette bulunduğunuz kişinin ceza almasıyla birlikte kullanmış olduğunuz üyeliğinize bilgilendirme E-Postası gönderilmektedir. Kimi zamanlarda birden fazla kere şikayet edilen oyuncu, gün içerisinde bir başka kullanıcı tarafından şikayet edilip ceza alabilmekte, bu gibi durumlarda gün içindeki yoğunlukta göz önünde bulundurularak benzer şikayetler silinebilmektedir. Bu gibi durumlarda oyuncu ceza almıştır, ama size bilgilendirme E-Postası gönderilmemiş olabilir. Emin olmak için ise İKV Destek formundan bize ilgili kişi ve şikayetiniz hakkında zaman bilgisi de vererek başvuru yapınız.
    • İsmi uygunsuz olan bir oyuncu şikayet ettim neden üç gün ceza verdiler?
      • Oyun içinde göndermiş olduğunuz şikayetlerde sizin yada şikayet ettiğiniz kişinin ismi görünmez. Bu yüzden İKV Destek adresine giderek bildirim tipini oyuncu hata kullanım olarak belirleyiniz. Formda sizden istenen bilgileri giriniz ve açıklama bölümüne şikayetçi olduğunuz karakter adını yazınız.
    İKV Destek Takımı'na yönelik sorular Oyun içi sorular
    • Üretim ve toplama puanlarımı yanlış dağıtmıştım. Sıfırlanması mümkün mü?
      • Hayır. Üretim ve toplama puanlarının sıfırlanması sorunlara neden olduğu için yapılmamaktadır. Oyuncu kılavuzunda da belirttiğimiz gibi iki meslek üzerine yoğunlaşmanızı tavsiye ediyoruz.
    • Klanda olduğumda görev yaparken bile bana saldırıyorlar, yöneticiler neden bu konuda bir şey yapmıyorlar?
      • Klana giren bir oyuncu, klana girdiği anda diğer klandan gelecek tüm saldırıları zaman ve amaç göz etmemeden kabul etmiş sayılır. Bu yüzden klana girerken her an her yerde saldırıya uğrayabileceğinizi hatırlayarak giriniz.

        İKV dünyası içinde Arz ve Lodos klanlarının birbirleri arasındaki kıyasıya süren rekabete bizler müdahale edemeyiz.
    • Karakterimin ismini değiştirmem mümkün mü?
      • Şu an için hayır. Bu konuda ilerleyen zamanlarda oyuncularımıza bu hakkı verebiliriz. Lütfen haberlerimizi takip ediniz.
    • Bazı görevleri seviyem yettiği halde alamıyorum. Ne yapmalıyım?
      • İKV'de kimi görevler zincir halinde işlenmektedir. Eğer bir görevi alamıyorsanız,Bu görevi almak için gerekli olan görevlerden birisini yapmamışsınız demektedir. Yapmanız gereken haritadaki görev veren karakterleri gezerek eksik bırakılan görevleri tamamlamaktır.

        Eğer hiçbir karakterde görev bulamazsanız Mısır Çarşısı'nda Aktar Şevket'in yanında duran GB Anı'dan sunucu tarafından otomatik verildiği için silindikten sonra bir daha alınamayan görevlerinizi alınız.
    • Üyeliklerin devri yasak mıdır?
      • Oyunda kullanmış olduğunuz üyelik, üyelik içinde bulunan karakterler ve öğeler telif hakkı ile korunmaktadır. İKV'ye katılırken onaylanan sözleşme gereğince bu öğelerin sadece kullanım hakkı üyelik sahibindedir. Sahip olunan üyelikler diğer kişilere devredilemez.

    Hata Mesajları
    • Bağlantınız kesildi.Hata Kodu: 183 mesajı alıyorum ve oyun kapanıyor.
      Neden olabilir, ne yapmalıyım?
      • Bağlantınız kesildi.Hata Kodu:183 hata mesajı bilgisayarınız ile sunucularımız arasındaki bağlantının kesildiğini ifade etmektedir. Bu hata mesajını aldığınız anda sunucu ile olan bağınız kopar. Bağlantı kaynaklı bir sorun olması nedeniyle birden fazla sebepten ötürü Hata Kodu: 183 hata mesajı ile karşılaşabilirsiniz. Öncelikle bağlantınızı kontrol etmeniz gereklidir. Tekrar sunucuya giriş yapmayı deneyebilirsiniz.

        Eğer sorun çok sık yaşanıyorsanız,

        a) Eğer modeminizin bağlı olduğu hatta bir telefonda paralel olarak bağlıysa ve splitter* kullanmıyorsanız sabit hatlara gelen her çağrıda kesilen ADSL bağlantısı bu soruna neden olur.
        b) Modem ve bağlantı kablolarının/Wireless kontrol edilmesi gerekebilir.
        c) Windows ağ ayarlarını kontrol etmelidir. Eğer konu hakkıdna yeterli teknik bilginiz yoksa teknik desteğe ihtiyaç duyabilirsiniz.
        d) Düşük olasılık olsa da kimi durumlarda zararlı yazılımlar buna neden olabilir bu yüzden bir güçlü bir güvenlik yazılımı ile bilgisayarını kontrol etmelidir.

        -Eğer tekrar sunucuya bağlanmayı denediğinde launcher** da "Sunucuya erişilemiyor! İnternet bağlantınızı kontrol ediniz.", "Sunucu ile olan bağlantınız koptu" hatalarını alıyorsa,

        a) Sunucu bir güncelleme nedeni ile kapanmış olabilir. Güncelleme nedeni ile sunucu kapanmışsa bu durum hakkında oyunculara oyun içinde launcher bülteninde *** Istanbuloyun.com bültenlerinde ve yine anasayfa üzerinde yer alan resmi forumlarda duyuru geçilir.
        b) Sunucu bir sorun nedeni ile kapanmış olabilir. İKV Destek sayfasına başvurunuz.
        c) Size ait internet bağlantısında sorun yaşanmış olabilir.
        * splitter: Telefon hattı ile modem kablosunun bağlı olduğu ve bu iki hattı birbirinden ayırarak iki hattında aynı anda kullanılmasını sağlayan aparat

        ** Launcher İKV kısa yoluna tıklandığında oyun başlamadan önce çalışan güncelleme programıdır. Sunucu seçiminden önce oyun dosyalarının güncel olup olmadığını kontrol eder, ayrıca içinde oyun ile ilgili son gelişmelerin bulunduğu bülten alanı vardır.

        *** Launcher içerisinde bulunan ve oyun ile ilgili son gelişmeleri bildiren bir bölümdür. İki bölümden oluşur. Sol bölümde konu başlıkları halinde gelişmeleri sıralarken sağ alanda kare içerisinde, sol bölümde seçilen başlığın açıklamasını barındırır.Web tabanlıdır. Eğer oyuncunun internet bağlantısı yoksa bu alanda da hata alabilir.
    • "Bağlantınız kesildi çünkü hesabınız bloklanmış" hata mesajı alıyorum ne yapabilirim?
      • Üyeliğin, oyun içerisinde sergilemiş olduğu çeşitli eylemlerden dolayı (Başka bir kullanıcıyı rahatsız etme, oyun hatasından fayda sağlama, uygunsuz karakter adı kullanma vb) oyun yönetimi tarafından sunucuya girişi süreli yada süresiz olarak engellenebilir. İKV Destek sayfasına başvurunuz.
    • "Bağlantınız Kesildi Karakteriniz Kaydediliyor...Az sonra tekrar deneyin."
      hata mesajını alıyorum ne yapabilirim?
      • Karakteriniz siz giriş yaparken başka birisi tarafından kullanılıyorsa bu hata mesajını alabilirsiniz.Derhal şifrenizi ve diğer üyelik bilgilerinizi değiştiriniz.
"Microsoft Visual C++ Runtime library" hata mesajını alıyorum. Nasıl düzeltebilirim?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder